Samo Bešlagič. blog.

Ali En

Posted in Foto by samosamo on 16/10/2009

Po ogromno časa sem spet slikal na koncertu, prav super je bilo 🙂
Tokrat Ali En, moja dolgoletna želja, da ga enkrat vidim v živo vse odkrat sem šel kot mulc v Aligatorja kupit original Levo Sceno. Koncert prov kul, čeprav je v originalnih časih najbrž še bolj zažigalo.

4 komentarji

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jure said, on 27/10/2009 at 07:34

    Hudo! Nisem vedel, da spet koncertira… mi je kar žal, da sem zamudil.

    Btw, zelo lepe fotografije!

  2. David Santos said, on 29/01/2010 at 16:48

    Very cool! Really fantastic pictures. Have a nice weekend.

  3. Ciril said, on 27/02/2010 at 10:06

    Res hude fotke! Kdaj bo kaj novega objavljeno?! 🙂

  4. Samo said, on 27/02/2010 at 19:18

    Hvala Ciril, malo manj slikam trenutno, ampak še vedno sem s srcem pri stvari.
    Bo kmalu kaj.


Oddajte komentar

